نتایج جستجو برای عبارت :

our beautiful days

نام فارسی: روزهای زیبا
ژانرها: درام
کشور: کره جنوبی
عنوان بومی: 뷰티풀 데이즈
دیگر اسامی: Byootipool Deizu
خلاصه داستان: ژن چن (جانگ دونگ یون) به همراه پدرش در چین زندگی میکند. پدرش میخواهد قبل از مردن، همسرش را دوباره ملاقات کند. ژن چن به کره سفر میکند تا مادرش را بعد از ۱۴ سال ملاقات کند.
ادامه مطلب
BluRay,It's Such a Beautiful Day 2012,x265 HEVC,خلاصه داستان,دانلود It's Such a Beautiful Day 2012 720p,دانلود انیمیشن It's Such a Beautiful Day 2012,دانلود انیمیشن یک روز زیبا It's Such a Beautiful Day 2012,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی,دانلود فیلم با حجم کم,دانلود مستقیم انیمیشن It's Such a Beautiful Day 2012 1080p,دوبله فارسی,زبان اصلی,کارتون,کیفیت بلوری,یک روز زیبا,
ادامه مطلب
The Place Promised in Our Early Days 2004,انیمیشن The Place Promised in Our Early Days,بدون سانسور,دانلود The Place Promised in Our Early Days 2004 720p,دانلود انیمیشن The Place Promised in Our Early Days 2004,دانلود انیمیشن با دوبله فارسی,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی The Place Promised in Our Early Days 2004,دانلود کارتون The Place Promised in Our Early Days 2004,دانلود مستقیم انیمیشن The Place Promised in Our Early Days 2004,سرزمین موعود دوران کودکی,کیفیت 1080p BluRay,
ادامه مطلب
نام: دنیای زیبا
امتیاز MDL: 8.7 از میانگین رای 753 نفر
ژانرها: تحقیقات، تراژدی، خانوادگی، درام، روایت، زندگی، مدرسه ای، ملودرام
شبکه: jTBC، Viki
تعداد قسمت ها: 16
کشور: کره جنوبی
روزهای پخش: جمعه, شنبه
تاریخ پخش: ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۸
کارگردان: Park Chan Hong
ادامه مطلب
Beautiful Country with Great Hospitality
 I did the 8 day budget tour in August and it was incredible! The weather was very hot, highs of 39 everyday, but with the extremely low humidity it's bearable, coming from a Canadian. We usually took the afternoons, about 2-5 to camp out in the shade and relax a bit.
 My guide Seyed Ali Mohammad Hosseini was ridiculously informative, he's got the entire encyclopedia of Iran's history memorized. 
I was supposed to be on a group tour but the other members canceled so they ran the tour as a private one for me. I can honestly say I saw everything I wanted to see in the places we went. Iran is an incredible country, the people were the friendliest I've encountered anywhere and the architecture is maybe the best in the world.
I will mention, the budge
Everyone knows aerobics these days, I think. But it was a new sport in Iran fifteen years old. And, when my friends and I saw a notification that says: "Aerobics will be introduced in the gym at 14 o'clock, it's open to the public", we were very curious about it.We went to the gym to watch aerobics. We didn't know anything about it and we didn't hear its name too. A team had come to the university to introduce aerobics to students. leader of the team was a woman and some beautiful girls and handsome boys behind her were doing some rhythmic workouts while exciting music was playing. It was similar to a group dance, and it was so interesting to us.
get free Alexa account 30 days
Gain useful information and statistics from your own website and your rivals’ and improve your website’s Alexa rating! Alexa account, a useful means of inspecting the rivals Alexa is not a tool only for ranking the websites anymore, but it’s a handy and powerful instrument to analyze the websites to aid your business. Using an Alexa account, you can identify your website’s and your business’ rivals and study your status in comparison with the other rivals and understand what they are doing better than you and in which areas you have more power to compete with them. In fact, Alexa account has the answer to all the questions you have to get ahead of your rivals and increase your website’s traffic.
ادامه مطلب
It's always more difficult to answer to general questions than exact questions. For example, it's more simple for me to answer this: What's your dream weekend? Because I know how long does take that, so I can wish my best dependent on it.It's not my trick to escape answering to this question. It's a fact. And I'll try to write about my dream holidays in some different situations.I'd grab a few necessary things and I'd put them to my backpack before starting my long trip around Iran by my bike in the first days of Persian new year.  I think it takes one month or more. I'd ride about 100 km each day. I could ride more but cycling isn't my goal it's my vehicle I want to watch nature and listen to wind and birds. It would be ideal if my wife and my son will come with me.I'd stay home and rela
ژانر فیلم : جنایی درام هیجانی
امتیاز فیلم :
رده سنی :
کارگردان :  Nicolas Boukhrie
نویسنده :
بازیگران :  Sandrine Bonnaire, Pablo Pauly, Charles Berling
محصول کشور :
تاریخ اکران :
زمان فیلم : 
زبان فیلم :

خلاصه داستان : کریسمس سال 1999 ، در یک روستای کوچک و آرام در آردنس. زندگی پسری جوان به نام آنتوان به زودی توسط سه واقعه غم انگیز ویران می شود، مرگ یک سگ ، ناپدید شدن کودکی و طوفانی هولناک و بزرگ و …
دانلود فیلم Three Days and a Life 2019
دانلود رایگان فیلم پسر زیبا با دوبله فارسی Beautiful Boy 2018 BluRay
فیلم سینمایی پسر زیبا ۲۰۱۸ با کیفیت بلوری 1080p & 720p & 480p
نامزد 1 گلدن گلوب، برنده 6 جایزه و نامزد 23 جایزه

نام فیلم: پسر زیبا – Beautiful Boy | ژانر: زندگینامه، درام | محصول آمریکا | تاریخ انتشار: 2018
زبان: دوبله فارسی + انگلیسی | مدت زمان: 02:00:52 | 
حجم: 2.41 گیگابایت + 1.15 گیگابایت + 559 مگابایت | امتیاز: 7.3 از 10
خلاصه داستان:نوجوانی بنام نیک شف، پسری است که همه چیز دارد؛ از نمرات خوب و سردبیری روزنامه م
Yui
Good-Bye Days
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.
param name="AutoStart" value="False">

دریافت
این فیلم داستانی واقعی بر اساس مجری محبوب تلویزیون آمریکا فرد راجرز است.در اولین تریلر فیلم A Beautiful Day In The Neighborhood تمرکز بیشتر بر روی زندگی شخصی فرد راجرز است. حال او در صدد مصاحبه با گزارشکری است که آیا او خود را قهرمان می‌داند یا نه؟
شباهت‌های تام هنکس با فرد راجر به خوبی نشان داده شده است و باری دیگر تام هنکس ثابت کرده که بازیگری فوق‌العاده است.
ادامه ی آن را در ویکی لوپ بخوانید...
ویکی لوپ
Beautiful Country with Great Hospitality
 I did the 8 day budget tour in August and it was incredible! The weather was very hot, highs of 39 everyday, but with the extremely low humidity it's bearable, coming from a Canadian. We usually took the afternoons, about 2-5 to camp out in the shade and relax a bit.
 My guide Seyed Ali Mohammad Hosseini was ridiculously informative, he's got the entire encyclopedia of Iran's history memorized. 
I was supposed to be on a group tour but the other members canceled so they ran the tour as a private one for me. I can honestly say I saw everything I wanted to see in the places we went. Iran is an incredible country, the people were the friendliest I've encountered anywhere and the architecture is maybe the best in the world.
I will mention, the budge
Young women in Iran, are having cosmetic surgery in the hope of attaining the Hollywood ‘doll face’.
Iran has been named the nose job capital of the world – with seven times more operations carried out there than in America – despite the high cost of the surgery.
Every year 200,000 Iranians are undergoing rhinoplasty operations.
The Rhinology Research Society of Iran who conducted the study in co-operation with Johns Hopkins University in the US found that the rate of nose jobs per capita is seven times that of America and as prevalent in the Islamic republic as it is in Brazil.
Another anonymous Iranian woman who had a nose job not long ago told The Guardian: ‘I do have a better social life and I don’t have to be ashamed of my big, fat nose anymore.
‘In our family, different
Artist: DAY6 | Music Name: Days Gone by | Genre: Pop | Released: 2018 | Album: Remember Us : Youth Part 2 | DAY6 – Days Gone by (Music Video)
هنرمند: دی‌سیکس | نام موزیک: دیز گان بای | سبک: پاپ | تاریخ انتشار: 2018 | ملیت: کره جنوبی
دانلود موزیک ویدیو کره ای گروه (دی‌سیکس) DAY6 با نام (دیز گان بای) Days Gone by
ادامه مطلب

دانلود

A lonely room and empty chairAnother day so hard to bearThe things around me that I see remind me ofThe past and how it all used to be
From souvenirs to more souvenirs I liveWith days gone by when our hearts had all to giveFrom souvenirs to more souvenirs I liveWith dreams you left behindI'll keep on turning in my mind
There'll never be another youNo one will share the worlds we knewAnd now that loneliness has come to take your placeI close my eyes and see your face
From souvenirs to more souvenirs I liveWith days gone by when our hearts had all to giveFrom souvenirs to more souvenirs I liveWith dreams you left behindI'll keep on turning in my mind
From souvenirs to more souvenirs I liveWith days gone by when our hearts had all to giveFrom souvenirs to more souveni
Bermuda is originally the name of the beautiful islands in the North Atlantic Ocean and near America, which are considered to be the vast territories of the Kingdom of the United Kingdom. Most people called Bermuda's name for the strange events in the area known as the Bermuda Triangle, the sinking of ships, the disappearance of planes and the loss of people in the area was very informative, and for a long time people believed that supernatural forces triggered These are the events.
دانلود فیلم #ممنوعه "سالو : ۱۲۰ روز در سودوم"
Salo: 120 Days Of Sodom
کیفیت BluRay
با #زیرنویس_چسبیده_فارسی
امتیاز: 6.0
ژانر: #درام | #بزرگسال
❗️دارای محدودیت سنی +24
⚠️هشدار: این فیلم دارای خشونت سادیسمی عریان و برای گروه سنی زیر ۲۴ سال مناسب نمیباشد.
ادامه مطلب
مشخصات
نام: به زیبایی تو – To The Beautiful You
ژانر: کمدی، عاشقانه، مدرسه ای، جوانان، درام
مدت زمان: 64 دقیقه
تعداد قسمت ها: 16
روزهای پخش: به اتمام رسیده.
سال انتشار: 2012
شبکه پخش: SBS
کشور سازنده: کره جنوبی
نویسنده: Lee Young Chul
کارگردان: Jeon Ki Sang
ستارگان: Sulli، Choi Min Ho، Lee Hyun Woo

ادامه مطلب
دانلود فیلم Better Days 2019
امتیاز : 7.5 از 10
کیفیت : Bluray 1080p
ژانر : جنایی, خانوادگی, درام, رمانتیک
کارگردان : Derek Tsang
ستارگان : Dongyu Zhou, Fang Yin, Jackson Yee, Jue Huang
سال : 2019
کشور : چین
سازندگان : Yuexi Jiu,Wing-Sum Lam,Yuan Li,Yimeng Xu
مدت زمان : 2 ساعت و 15 دقیقه
ادامه مطلب
Hi, little sis. what's up?
Enjoying the so-called "holidays"?
As you probably know, I'm writing this text of mine, to congratulate my precious sister on her birthday :)
These couple of days, I've been thinking about what I should write, but, well, nothing thrilling came to mind. Guess I'll just pour out my thoughts, hoping it won't result in a mess :P
You know, whenever we visit Urmia, I always listen to a certain list of songs, so everytime I hear those songs, I'm reminded of you and our beautiful memories. Lately I've been listening to that certain list, times after times and it made me quite, ... happy :D
I think I've been truly lucky to have such a great time and I'm really thankful to you, the very person who let me enjoy such a wonderful childhood, and not only my childhood
دانلود فیلم X-Men: Days of Future Past 2014
امتیاز : 8.0 از 10
کیفیت : Bluray 1080p
ژانر : اکشن, علمی تخیلی, ماجراجویی, هیجان انگیز
کارگردان : Bryan Singer
ستارگان : Hugh Jackman, Ian McKellen, James McAvoy, Patrick Stewart
سال : 2014
کشور : آمریکا, انگلستان, کانادا
سازندگان : Simon Kinberg,Jane Goldman,Simon Kinberg,Matthew Vaughn,Jack Kirby,Stan Lee
مدت زمان : 2 ساعت و 12 دقیقه
ادامه مطلب
capitalgold status is paying hyip or scam hyip?
About this hyip: Capital Gold – an innovative company specializing in the trade on the exchange. The primary sales tool is gold stocks. We work with skilled and talented professionals, to ensure our customers passive income…… 
150% in 10 days
Duration: 10 days
calculation: 150% after 10 days
Net profit: 50%
Refund of a deposit: Yes
Min: USD 10
Max: 10,000 USD
220% in 20 days
Duration: 20 days
calculation: 220% after 20 days
Net profit: 120%
Min: USD 10
Max: 10,000 USD
300% for 40 days
Duration: 40 days
calculation: 5% after 1 day
Net profit: 200%
Min.: USD 10
Max.: 10,000 USD
Short of plans: 120% - 300% after 5 - 40 days
Referral commission: 5%
Fully automated ?: yes
Start Date : Jun
دانلود فیلم X-Men: Days of Future Past 2014
امتیاز : 8.0 از 10
کیفیت : Bluray 1080p
ژانر : اکشن, علمی تخیلی, ماجراجویی, هیجان انگیز
کارگردان : Bryan Singer
ستارگان : Hugh Jackman, Ian McKellen, James McAvoy, Patrick Stewart
سال : 2014
کشور : آمریکا, انگلستان, کانادا
سازندگان : Simon Kinberg,Jane Goldman,Simon Kinberg,Matthew Vaughn,Jack Kirby,Stan Lee
مدت زمان : 2 ساعت و 12 دقیقه
ادامه مطلب
دانلود موسیقی متن بازی روزهای گذشته Days Gone
01 اردیبهشت 1398Soundtracks2313 بازدید0 نظر
نام آهنگساز (Artist)
ناتان وایتهد

نام آلبوم (Album Title)
موسیقی بازی 2019 Days Gone

سبک موسیقی (Genre)
موسیقی متن

تاریخ انتشار (Date)
19 آوریل 2019

فرمت و کیفیت (Format, Bitrate)
FLAC Lossless / Mp3 320 kbps

ناشر (Label)
Sony Classical

آلبوم موسیقی متن بازی روزهای گذشته Days Gone ساخته ناتان وایتهد Nathan Whitehead با لینک مستقیم و کیفیت بالا

Days Gone

The Freakshow

We've All Done Things

Rest in Peace

Finding Nero

The Broken Road

The R
سایت سرگرمی چفچفک : بلیک مک فارلند هنرمندی خلاق و خوش ذوق است که از لاستیک های استفاده شده و کهنه برای ساختن مجسمه های زیبا و شگفت انگیز انواع حیوانات استفاده می کند. برای هر کدام از این مجسمه ها که تکمیل آن بیش از ۱ ماه زمان برده است حدود ۱۰۰ الی ۴۰۰ لاستیک استفاده کرده است. با هم نگاهی به آثار هنری و زیبای این هنرمند خلاق بیندازیم.
یوزپلنگ آمریکایی
مجسمه های لاستیکی
پاندا
مجسمه های لاستیکی
خرس
مجسمه های لاستیکی
خرس
مجسمه های لاستیکی
نیم تنه
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد. توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.

.برای دانلود این اهنگ به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.
ادامه مطلب
خلاصه فیلم:
«جان‌نش» نابغه ریاضی جوانی است که در سال 1947 در دانشگاه پرینستون تحصیل می‌کند. او تئوری‌های نوآورانه خویش را در این دوران عرضه می‌کند که باعث انقلابی در علوم ریاضی و اقتصاد می‌گردد. سه‌سال بعد او استاد این دانشگاه می‌شود و سپس به استخدام پنتاگون درمی‌آید تا در اوایل دهه‌پنجاه و در اوج جنگ‌سرد به مبارزه با جاسوسان روس بپردازد. در همین دوران او با «آلیشا» دانشجوی تیزهوش خویش ازدواج می‌کند و صاحب فرزندی می‌گردد، اما به‌زود

حس خوبیه وقتی یک ترانه ی عاشقانه میشنوی یک دفعه ببینی با تمام وجود با روح ترانه یکی شدی ...

و چقدر ضد حاله وقتی که میبینی داری ترانه را زمزمه میکنی بی اونکه عاشق باشی . نخوای که عاشق باشی و به چشم یک محال مزاحم بهش نگاه کنی ...

وقتی تمام وجودت انباشته از عشقی فراگیر باشه بی هیچ حسرت این بی عشقی رمانتیک را به فال نیک میگیری و لبخند و یک چشمک ...

معنی این چشمک را فقط خودت میفهمی 
و شاید اویی که دیگر نیست و روزگاری تو بود !
+Demis Roussos
A lonely room and empty chair
HENRY - Monster
Kiss meTell me all those lies like when you miss meOpen up your heart and let your love touch meI just need it all, I've been so patient, waiting for you so longAnd if you let it go when I'm holding you closeInside my arms, in the moment with youRight now the time is wrongI've been writing these songs 'bout how I can't be with youBut I don't wanna be a monsterBut I've been here for daysDrinking too much now I want youCan't get you off my brainI won't be the one to tell you thingsAnd lie to you if you won't listen, noI'm not a monster, monster, noBut every time you kiss meTell me pretty lies about your historyI'm so tired of the back and forthTelling me that you're wanting moreI don't know what you're in this forPeople try to tell you things but you won't listen, noAnd if yo
دانلود Dark Days: Zombie Survival v1.2.5 بازی روزهای تاریک: بقاء زامبی اندروید
Dark Days: Zombie Survival یک بازی اکشن از استودیوی بازیسازی Azur Interactive Games Limited می باشد که در گت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است. یک ویروس ناشناخته شیوع پیدا کرده و بشریت را از بین برده و همه به زامبی ها خونخوار تبدیل شده اند. در این دنیای آخرالزمانی در شهرها به مبارزه با مردگان بپردازید. در آلوده ترین مناطق مردم برای یافتن یک سرپناه هستند به همین دلیل از شهرهای خود گریخته اند. ...

تبریز از کلان شهرهای ایران و مرکز تاریخی آذربایجان است. تبریز شهری است پر از جاذبه و دیدنی که شاید مسافرانش پس از روزها گردش هم نتوانند تمام زیبایی‌های آن را ببینند. شهر تاریخ و فرهنگی غنی و پر شکوه دارد آنطور که از دیرباز مورد توجه پادشاهان و حکام محلی بوده است. 
تبریز را می‌توان در یک کلمه شهری سرد نامید. آب‌وهوایی مدیترانه‌ای و اغلب خشک دارد. در بیش‌تر روز‌های زمستان‌ و پائیز یخبندان است و بارش‌های مکرّر برف و باران این شهر را فرا می‌
فایل صوتی املای لغات اساسی لیستنینگ بر اساس دیکشنری لانگمن

Days of the week: Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday,Sunday, weekdays, weekend

متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.
param name="AutoStart" value="False">

دریافت
-----------------------------------------------------------------------------------
Young women in Iran, are having cosmetic surgery in the hope of attaining the Hollywood ‘doll face’.
Iran has been named the nose job capital of the world – with seven times more operations carried out there than in America – despite the high cost of the surgery.
Every year 200,000 Iranians are undergoing rhinoplasty operations.
The Rhinology Research Society of Iran who conducted the study in co-operation with Johns Hopkins University in the US found that the rate of nose jobs per capita is seven times that of America and as prevalent in the Islamic republic as it is in Brazil.
Another anonymous Iranian woman who had a nose job not long ago told The Guardian: ‘I do have a better social life and I don’t have to be ashamed of my big, fat nose anymore.
‘In our family, differe
What about us?
What about all the times you said you had the answer?
What about us?
What about all the broken happy ever afters?
What about us?
What about all the plans that ended in disaster?
What about love?
What about trust?
What about us?
What about us
P!nk
+متن، ترجمه و دانلود. 
+یکی می‌گفت مخاطبش خداست.
یکی می‌گفت داره با یه آدم صحبت می‌کنه. 
بعضیام می‌گن که دولت(ها) مخاطبشن.
به نظرم همه‌ش رو می‌شه یه جورایی برداشت کرد. 
به امید خالق 
سلام امروز 21 ماه رمضان 1399 که یک جوری پیوند عاطفی خورده با من چون من در 21 ماه مبارک رمضان 1367 به دنیا اومدم و امروز هم وبلاگ خودم و راه اندازی کردم که به کمک و مدد گرفتن از ستون بشریت علی (ع) بتوانم مطالب و موضوعاتی رو با دوستانم به اشتراک بزارم که انشالله بتونه مفید باشه و کمکی هر چند کوچک در جهت موفقیت روز افزون خودم و شما باشه ./
The beautiful city of Isfahan, which is visited by many tourists every year.
A trip to Isfahan with beautiful historical and cultural attractions and people who have shared their beautiful city with travelers for years will be a memorable part on your trip to Iran.
Iran Royal Holidays in addition to coordinating all your travel services offers souvenirs to buy from this beautiful city because Isfahan is one of the cities with a variety of souvenirs that you can spend hours in the markets looking for somethings such as handicrafts and sweets.
GAZ (NOUGAT)
Isfahan province is known as Gaz and according to the research of scientists, the history of these delicious sweets back to the Safavid dynasty.
In ancient times, the name Gaz was derived from the sap of a tree called Angbin (Angbin is a p
سایت coinextender به فارسی کوین استندر یک سایت جدید استخراج ابری دوج کوین است این سایت از تاریخ ۳ ژانویه ۲۰۱۹ شروع به فعالیت کرده است نمیشه گفت که به خوبی سایت مستر دیجی کوین است ولی جز دسته سایت های معتبر است که این روزها مورد توجه ایرانی ها قرار گرفته است.
ثبت نام در سایت کوین استندر

جهت آموزش کامل و مشاوره جهت سرمایه گذاری در این سایت و خرید یا فروش دوژکوین میتوانید با آیدی uniqechange@ در تلگرام در ارتباط باشید.

معرفی و بررسی سایت coinextender
شما با ث
The beautiful city of Paveh has a history of more than 3,000 years in the northwest of Kermanshah province with a distance of about 112 km from the provincial capital and 45 km from the land border to the last border point as the center of the city of Paveh Vavoramanat since 1338. Prior to that, Kordestan. This city was about 4120 square kilometers in size until 1368, including the parts of Noosud, central, Bayangan, Javanrood, Ravansar and Thalasso Babajani, and was the second city in the province of Kermanshah. But in 1368, in an effort by the authorities and its parliamentary representative Time
The city of Javanrud was separated from it, and the parts of the fortress of Babajani and Ravansar included it. Now
The area of ​​the city of Paveau is about 1260 square kilometers and its a
16 days iran tour with uppersia company and seyed ali mohammad hosseini

Our trip with seyed ali mohammad hosseini was fantastic. He was the perfect guide: helpful, polite, well informed and responded to our every need.We had a wonderful introduction to this marvelous country.Ali and our perfect driver Milad took us to the ancient site of Persepolis and the other sites of Shiraz and Kerman, the Persian gardens, the Kalout desert, a caravansarai, fantastic mosques and palaces in Eshfahan Kashan and Tehran.Ali guided us to restaurants that served vegetarian food, and shopping for special items.We will definitely use Uppersia and Ali for our next trip to Iran.
16 days iran tour with uppersia company and seyed ali mohammad hosseini

Our trip with seyed ali mohammad hosseini was fantastic. He was the perfect guide: helpful, polite, well informed and responded to our every need.We had a wonderful introduction to this marvelous country.Ali and our perfect driver Milad took us to the ancient site of Persepolis and the other sites of Shiraz and Kerman, the Persian gardens, the Kalout desert, a caravansarai, fantastic mosques and palaces in Eshfahan Kashan and Tehran.Ali guided us to restaurants that served vegetarian food, and shopping for special items.We will definitely use Uppersia and Ali for our next trip to Iran.
there's a girl named Mollyshe's so fuckin weirdshe's adorable, loveable, and lovelyand she likes my blue beardshe's so kind to meI mean she laughs at my every single jokeeven when everyone has a poker faceshe laughs so hard that she might chokeher smile is more beautiful than my whole faceand her whole face is more beautiful than my entire worldI mean she's gorgeousand she's like the nice chorus to my shitty versesand she makes me happy when I'm in a tired moodI love her ghost, cause she's my soulmateshe's 5'9, but I think she's 6'8but when I hug herit seems like she's an elementand I'm her elephantand it's so fuckin hard to find a rhyme when you don't even know the alphabetI mean I ain't even a poetand my poems ain't poeticI'm just a messed up mixture of rhymes, like omeletbut even her si
there's a girl named Mollyshe's so fuckin weirdshe's adorable, loveable, and lovelyand she likes my blue beardshe's so kind to meI mean she laughs at my every single jokeeven when everyone has a poker faceshe laughs so hard that she might chokeher smile is more beautiful than my whole faceand her whole face is more beautiful than my entire worldI mean she's gorgeousand she's like the nice chorus to my shitty versesand she makes me happy when I'm in a tired moodI love her ghost, cause she's my soulmateshe's 5'9, but I think she's 6'8but when I hug herit seems like she's an elementand I'm her elephantand it's so fuckin hard to find a rhyme when you don't even know the alphabetI mean I ain't even a poetand my poems ain't poeticI'm just a messed up mixture of rhymes, like omeletbut even her si
Rhinoplasty
Rhinoplasty is an operation to resize the nose. Many people don’t like the shape of the nose because it doesn’t look good on their face. Even a slight change in the nose can make it incredibly beautiful. Patients who want to do rhinoplasty in Iran usually don’t like the abnormal small or large nose that doesn’t fit the rest of their face. Other patients want to correct bridge that is crooked or has a bump. Rhinoplasty will provide a beautiful shape to the nose while keeping a natural look that is suitable for the face.
Rhinoplasty in Iran is very famous all over the world and people from all countries come to Iran to do rhinoplasty in Iran. The nose has a great effect on facial beauty. Scientists have found the nose is one of the first parts of the body that is seen b
دانلود سری the beautiful 
خلاصه
در سال 1872، نیواورلینز شهریست که توسط مردگان اداره می شود.
ولی برای سلین روسئو هفده ساله که مجبور شده از زندگی اش در پاریس فرار کند، این شهر یک پناه گاه است. از اهنگ های جز خیابانی تا زندگی پر زرق و برق، او سریعا وارد دنیای زیرین شهر می شود و وارد گروه خطرناکی به نام  La Cour des Lions می شود.
ولی وقتی که در پایگاهشان یک جسد پیدا می شود،سلین مجبور می شود تا با علاقه خودش از رهبر مرموز این گروه و شک و راز های خودش بجنگد. 
با افزا
If you find it difficult to compose one, browse below many special and sincere romantic messages for your wife and send her the one that will talk straight to her heart!
40 Love Messages For Your Wife
♥ My wife, you are my secret of happiness and success I will never confess.
♥ You are the woman I dreamed of. The Woman who made our beautiful family a reality. The Woman that gave meaning into my life!
♥ You can make the clouds go away and paint the sky with the brightest colors of our love!

♥ I found my life’s true meaning because of you, since the day you married me. I love you my beautiful wife!
♥ You’ve made our house, our home and turned our relationship into a beautiful family!
♥ From the first day that I met you, I had this feeling for us. The feeling of peace and hap
The universe is beautiful because of your smile.
"YOU MAKE LIFE MORE BEAUTIFUL BECAUSE OF YOUR SMILE."

Ya Mahdi I love you
در این مطلب از سایت سرگرمی چفچفک به الکس مورگان زیباترین زن فوتبالیست جهان میپردازیم. الکس مورگان، بازیکن تیم ملی فوتبال زنان آمریکا در طول چند سال گذشته همواره به عنوان زیباترین فوتبالیست زن جهان شناخته شده است.
این مهاجم ۲۹ ساله آمریکایی در بسیاری از تیم‌های باشگاهی در آمریکا توپ زده است اما از سال ۲۰۱۷ به صورت قرضی در تیم لیون فرانسه حضور دارد.
وی در المپیک ۲۰۱۲ لندن به همراه تیم ملی  آمریکا توانست با شکست ۱-۲ ژاپن، عنوان قهرمانی را از
قدرت خیال بافی،قدرت بزرگی است...ولی مثل همه ی قدرت های دیگر،ما باید آن را تصرف کنیم،نه اینکه اجازه بدهیم او ما را تصرف کند.تو خیال هایت را کمی زیادی جدی گرفتی.می دانم چه کار لذت بخشی است،ولی باید یاد بگیری که مرز بین واقعیت و خیال را گم نکنی.فقط در این صورت می توانی موقع سختی ها به دنیای زیبای خیال هایت پناه ببری.خود من،همیشه بعد از یکی دو سفر به جزیره ی خیال هایم راحت تر می توانم مشکلم را حل کنم.

از زیبایی های کتاب(کتاب ششم)

2020 MEX OPEN

Place:
Puerto Vallarta

Hall:

Competition days:
06.02. - 08.02.2020 (3)

Hotel - check-in:
05.02.2020 (WED)

Hotel - check-out:
09.02.2020 (SUN)

Registration deadline:
06.01.2020 (17:30) (MON)

2020 WTPA GRAND SLAM

USA

Place:
PORTLAND

Hall:
T.B.D.

Competition days:
10.04. - 12.04.2020 (3)

Hotel - check-in:
09.04.2020 (THU)

Hotel - check-out:
13.04.2020 (MON)

Registration deadline:
27.03.2020 (17:30) (FRI)
دانلود سریال Beautiful Love Wonderful Life

نام ها: عشق زیباست ، زندگی فوق العاده است
محصول: 2019 کره جنوبی از شبکه KBS2
ژانر: عاشقانه | کمدی | درام | خانوادگی
تاریخ پخش: 06 مهر 1398 – Sep 28, 2019
قسمت ها: 100
روزهای پخش: شنبه و یک شنبه ها
مدت زمان: 40 دقیقه
وضعیت: در حال پخش 
بازیگران:
Jo Yoon Hee – Oh Min Suk
قسمت 84-83 اضافه شد.
زیرنویس فارسی قسمت 84-83 اضافه شد.
ادامه مطلب
دانلود سریال چینی A Love So Beautiful
پیشنهادی

نام ها: عشق بسیار زیباست
محصول: 2017 چین از شبکه Netflix
ژانر: عاشقانه | مدرسه ای | درام | کمدی
تاریخ پخش: 18 آبان 1396 – 09Nov2017
قسمت ها: 24
نمره: 8.8 در MDL
مدت زمان: 45 دقیقه
وضعیت: پایان یافته است
بازیگران:
Hu Yitian – Shen Yue
تا قسمت آخر اضافه شد.
زیرنویس فارسی اضافه شد.
ادامه مطلب
سایت coinextender به فارسی کوین استندر یک سایت جدید استخراج ابری دوج کوین است این سایت از تاریخ ۳ ژانویه ۲۰۱۹ شروع به فعالیت کرده است نمیشه گفت که به خوبی سایت مستر دیجی کوین است ولی جز دسته سایت های معتبر است که این روزها مورد توجه ایرانی ها قرار گرفته است.
جهت آموزش کامل و مشاوره جهت سرمایه گذاری در این سایت و خرید یا فروش دوژکوین میتوانید با آیدی m_abdollahi1995@ در تلگرام در ارتباط باشید.
شما با ثبت
 فیلم کره ای Along With the Gods The Last 49 Days 2018
همراه با زیرنویس فارسی

عنوان: همراه با خدایان 49 روز آخر _Along With the Gods The Last 49 Days
ژانر: فانتزی | اکشن | هیجان انگیز
محصول:کره ی جنوبی
تاریخ اکران: 10 مرداد 1397 – 01Aug 2018
نمره: 9.0 در MDL
مدت زمان: 141 دقیقه
کیفیت: 720p-480p
حجم: 1.45G-800MG-600MG
برای دانلود برید ادامه مطلب

ادامه مطلب
مرجع کاملترین عکس نوشته های شاعرانه و پرمفهوم عاشقانه و معنادار، فلسفی به همراه متن و شعر در بزرگ ترین سایت تفریحی سرگرمی یعنی چفچفک
کاملترین مجموعه عکسهای با مفهوم و بسیار زیبا با نوشته های پرمعنی مناسب برای پست کردن و انتشار در شبکه های اجتماعی
 عکس نوشته های بامفهوم
 تصاویر با مفهوم

شاید بخواهید ببینید:
عکس پروفایل شاد عاشقانه جدید 98 با متن زیبا
یا
گالری عکس های دیدنی و جالب

دست بـردار از این فکر
کـه تمـام مدت مزاحمی
کـه شخ
دانلود سریال کره ای Beautiful World 2019

نام ها: دنیای زیبا – جهان زیبا
محصول: 2019 کره جنوبی از شبکه jTBC
ژانر: درام | خانوادگی | مدرسه ای
تاریخ پخش: 16 فروردین 1398 – 05Apr2019
قسمت ها: 16 قسمت
روزهای پخش: جمعه و شنبه ها
مدت زمان: 60 دقیقه
بازیگران:
Park Hee soon – Choo Ja hyun
تا قسمت آخر با زیرنویس فارسی 
خلاصه داستان: این سریال درباره یه پسره که به علت یک حادثه خشونت بار در مدرسه به شدت آسیب میبینه و با مرگ دستو پنج

نام ها: دنیای زیبا – جهان زیبا
محصول: 2019 کره جنوبی از شبکه jTBC
ژانر: درام | خانوادگی | مدرسه ای
تاریخ پخش: 16 فروردین 1398 – 05Apr2019
روزهای پخش: جمعه و شنبه ها
بازیگران:
Park Hee soon – Choo Ja hyun
تا قسمت آخر با زیرنویس فارسی 
خلاصه داستان: این سریال درباره یه پسره که به علت یک حادثه خشونت بار در مدرسه به شدت آسیب میبینه و با مرگ دستو پنج
گمونم بعدا چیزی که ازین روزها یادم میمونه، نه فیلم های مارول باشه نه کوتاه کردن ابروهام که براش خیلی ذوق کردم، حتی شاید نصفه نیمه نوشتن های فن فیکم هم نباشه. یا دیدن یه نفر از خیلی خیلی قدیم که به سمت بدترین خودش تغییر کرده بود. میدونی چیه؟ قرارهای کوه با خانم و چیزیه که حتما یادم میمونه. وقتی بهم پیام میده که امروز بریم؟ من پا میشم پیرهن مانتو وار آبی رنگم رو میپوشم، تو آینه به اینکه چقدر چاق نشونم میده دهن کجی میکنم و بدو بدو با یه بطری اب به
جهت آموزش کامل و مشاوره جهت سرمایه گذاری در این سایت و خرید یا فروش دوژکوین میتوانید با آیدی m_abdollahi1995@ در تلگرام در ارتباط باشید.
شما با ثبت
جهت آموزش کامل و مشاوره جهت سرمایه گذاری در این سایت و خرید یا فروش دوژکوین میتوانید با آیدی uniqechange@ در تلگرام در ارتباط باشید.
شما با ثبت ن
جهت آموزش کامل و مشاوره جهت سرمایه گذاری در این سایت و خرید یا فروش دوژکوین میتوانید با آیدی uniqechange@ در تلگرام در ارتباط باشید.
شما با ثبت ن
Darkest of Days – تاریک ترین روزها نسخه دوبله فارسی یک بازی تیرانداز اول شخص می باشد که داستان آن مربوط به سفر زمان است که به جنگ های داخلی آمریکا، جنگ سرخ پوستان، جنگ جهانی اول ، جنگ جهانی دوم و روم باستان
بر می گردد. در شروع بازی شما کنترل بازیکنی به نام الکساندر موریس را
دارید که در نبردی با سرخ پوستان همراه با کستر در حال جنگیدن هستید کستر
کشته می شود و موریس نیز زخمی شود به او طور ناگهانی توسط یک مرد زره پوش
نجات پیدا کردن و آینده می رود.
ادا
Ramadhan With The Holy Qur’an, 30 Lessons in 30 days

Chapter1
Author(s):
Muhsin Qara'ati [3]
Thirty lessons for youth written as an easy but comprehensive guide throughout the Holy Month of Ramadhan in order to give them a gist of the great religion of Islam and its teachings produced from the words of the Holy Qur’an and exegesis as well as points from traditions and narrations from the Divine Purified Household.

ادامه مطلب
Dark Days: Zombie Survival
 یک بازی اکشن از استودیوی بازیسازی Azur Interactive Games Limited می باشد که در گت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است. یک ویروس ناشناخته شیوع پیدا کرده و بشریت را از بین برده و همه به زامبی ها خونخوار تبدیل شده اند. در این دنیای آخرالزمانی در شهرها به مبارزه با مردگان بپردازید. در آلوده ترین مناطق مردم برای یافتن یک سرپناه هستند به همین دلیل از شهرهای خود گریخته اند. آنها برای زنده ماندن در دنیای آخرالزمانی شروع به ساختن پناهگایی کردند. من
In Ramadan God gives you special powers.
Ramadan will change your destiny.
A word equal destiny is qadr.
Good destiny is not a rifle life,it is a terrible way,because you should  try and try and try, you should be poweful and runner.
You should  run for Mahdi.
Your eyes should  be open to catch  his ideas.
He can help us to be in the way of God.
Manufacture  a beautiful  world by following  of Mahdi.
He knows everything  and every way.You should  believe him.
I want Mahdi come back.
صفاتصفات کلماتی هستند که کیفیت ی چگونگی افراد، اشیاء، مکان و ... را بیان می کنند. صفت تنها یک حالت دارد؛ یعنی اینکه با اسم مفرد یا جمع، مذکر یا مؤنث بطور یکسان بکار می رود:
a young man/woman- young men/women
اما تنها موارد استثنا، صفات this و that می باشد که پیش از اسامی جمع  به these و those تبدیل میشود:
this book - those books, that boy - those boys
مکان صفات
صفات میتوانند در موقعیت ها و جاهای مختلفی در یک جمله ظاهر شوند ک درزیربه مهمترین آنها اشاره میکنیم .
: -1 قبل از یک اسم :     
در زمینه‌ی گیاهخواری به جایی رسیده‌ام که مثل فیبی (یکی از کاراکترهای سریال فرندز) در عجبم آدم‌ها چه طور می‌توانند موجودات زیبا و ملوس را به قتل برسانند و بعد آن‌ها را با ولع بخورند.
پ.ن: دومین. قبلی؛ دلم برای آهن‌پاره‌ها تنگ شده بود
کمپانی “سونی موزیک” دانلود موسیقی متن بازی دیز گان
(Days Gone) به آهنگسازی ناتان وایتهد (Nathan Whitehead) معرفی کرد. از
کارهای دیگر این آهنگساز میتوان به آلبوم های موسیقی متن The Purge, He’s
Out There, Keanu اشاره کرد. این آلبوم در تاریخ ۱۹ آپریل آماده ی دانلود
از وب سایت ساندترک با کیفیت اویجینال می باشد.
بازی جدید Days Gone در سبک جهان باز و اکشن می باشد که به صورت انحصاری در تاریخ ۲۶ آپریل ۲۰۱۹ بر روی پلتفرم PS4 منتشر می شود.
موسیقی متن بازی دیز گان
آلبوم موسیقی بازی D
با توجه به فیلم هایی که دانلود کردم ، میخوام به شما چند فیلم پیشنهاد کنم که ببینید البته در زمان خودش نقدش رو خواهم نوشت اما خب تا اون زمان

1.- جنگجوی درونPeaceful Warrior
2.Hichki سکسکه
3.Joy
4.انیمه your name
5.A.Beautiful.Mind

اینها به نظرم جزئ بهترین ها بودن ، اگه شما هم فیلمی میشناسید بهمون معرفی کنید.

با توجه به فیلم هایی که دانلود کردم ، میخوام به شما چند فیلم پیشنهاد کنم که ببینید البته در زمان خودش نقدش رو خواهم نوشت اما خب تا اون زمان
1.- جنگجوی درونPeaceful Warrior
2.Hichki سکسکه
3.Joy
4.انیمه your name
5.A.Beautiful.Mind
اینها به نظرم جزئ بهترین ها بودن ، اگه شما هم فیلمی میشناسید بهمون معرفی کنید.
دانلود سریال کره ای Youre Beautiful 2009
نام : تو زیبایی – You’re Beautifulمحصول: 2009 کره جنوبی از شبکه SBSژانر: درام | عاشقانه | کمدی | موزیکال | درامتاریخ پخش: 16آبان1388 – 7Oct2009 – کره جنوبیقسمت ها: 16وضعیت: پایان یافته استبازیگران:Park Shin Hye – Jang Keun Suk – Jung Yong Hwa – Lee Hong Ki

تا قسمت آخر با زیرنویس فارسی اضافه شد.
ost کامل اضافه شد.
خلاصه داستان:
“گو می نام” و “گو می نیو” دوقلو ان که “گو می نام” به یک گروه موسیقی
مشهور به نام A.N.JELL دعوت میشه اما بخاطر عمل زیبایی نمیتونه بر
یا رب نظر تو برنگردد 
I'm Nooshin and I'm from Iran. As I attempt to love myself I want to change many things about me & my life. I'm trying to be strong because I know my hard days will come soon. I just try to don't scare of future... 
#SpeakYourself
#WhatIsYourName
این توییتی بود که امروز بعد از سخنرانی نامجون تو سازمان ملل نوشتم. می‌ذارمش اینجا تا یادم بمونه.
ادامه مطلب
《 بسم الله الرحمن الرحیم 》
In the name of Allah the Merciful, the Compassionate
Salam Alikum
We are supposed to regard   this  group to  an online  non-Iranian haiat(a gathering) from the night of 15th of Sha'aban inshaAllah. So that we could have some madahi, lectures and some prayers for the reappearance of Imam Mahdi(aj). Since all of us our supposed to stay at home at these days so it is the best way that we could have a haiat in here.
❌ Plz, if any of you could either have some madahi yourself or send any  in this group    or present some lectures  through these days plz tell me in my pv so we could have some plan for it, inshaAllah.
https://t.me/mahdaviorganization  
#Spread_this_announcement_soon_plz
اخیرا یه آهنگی به نام  Livin' in a World Without You از آلبوم رزهای سیاه 2008 و از گروه راکی با نام The Rasmus شنیدم که به معنی واقعی هر بار موقع شنیدنش خشکم میزنه...
این آهنگ بی نظیره... البته دو نسخه از اون وجود داره که هر دو شنیدنی هستن اما احتمالا نسخه آکوستیک اون بتونه اشکتون رو در بیاره...

متن انگلیسی شعر رو اینجا میذارم. اگه کسی دوست داشت بگه ترجمشم میذارم. ترجمه کردن این شعر بی نظیر جزو وقت های تلف شده عمر نمیتونه محسوب بشه...
عنوان: زندگی در دنیایی بدون تو - Li
bitcreative.biz status is a scam hyip or paying hyip?
PLANS:
0.25% hourly
    Min. deposit: 0.002 BTC
    Max. deposit: 0.2 BTC
    Deposit term: 20 days
    Money withdraw: instantly
0.33% hourly
    Min. deposit: 0.20000001 BTC
    Max. deposit: no limit
    Deposit term: 20 days
    Money withdraw: instantly

The HYIP URL :https://newhyips.info/goto/18-2446
    Short of plans: 0.25% Up To 0.33% Per Hour For 20 Days
    Referral commission: 5%
    Withdrawal Type: instant
    Start Date : Nov 19, 2018
    Min Spend : 0.002 BTC
    Max Spend : Unlimited
    Payment Methods : Bitcoin | Payeer | perfect_money | ethereum | litecoin
    Security Systems: SSL security
About the bitcreative :
Bit Creative Limited has been providing investment trust management ser
Set of Bustabit scripts. Contribute to alex-snchz/bustabit-scripts development by creating an account on GitHub.
A Few BustaBit Scripts - Good ones - Crypto Currencies 

- Page 1 of 2 - A Few BustaBit Scripts - Good ones - posted in Crypto Currencies: first share. Im sharing the 3 bustabit script  that I personally use. They are all ...
Bustabit Script Simulator
BustaBit Script Simulator BETA Join our Discord! Donate to meGo blackDisclaimer ... Calculation. Enable Chart. Use Auto Config (ignores script) (Configure) ...
https://bit.ly/2jSqPdq
Bustabit Script 
Bustabit Have you ever wondered if you could quantify the behavior of gamblers at the casino? Some seem to win the most, some can be reckle…
[SUPER SAFE BUSTABIT SCRIPT][$20] BUSTABIT 100 ...
I'm selling a Bustabit
Iran has many beautiful places and attractions, each of which has its own historical age. Each of the spectacular places in Iran show their beauty in different seasons of the year.
By presenting this article, we want to share the best of Iran's attractions, which showcase its culture and civilization and have attracted many tourists.
Mother of Gilan, Rasht city
One of the most popular tourist areas in Iran is Rasht, the capital of Gilan province, which is known as the evergreen province. The most prominent features of the city of Rasht are the beautiful scenery, greenery and dense forests.

Mother of Gilan, Rasht city
The remaining city of the Safavid and Qajar periods
Tabriz is another Iranian city that is growing and growing day by day. Like other Iranian cities, Tabriz has many beautif
Many of us still remember our childhood. At that time, in the late March of each year, we still need a cold winter frost on our fingers, but with great pleasure and joy, we raised our pantyhose trousers and wiped it with a bowl, soaked wet carpet on the courtyard floor. Those days, rolled up on the roofs, would have informed us of the arrival of the spring, but today, with the shrinking of the home space, we face less such attractive scenes. Traditional washing practices have had many problems, despite their particular attractions. These problems include high water consumption, rupture of the carpet and deformities of the roots that occurred during the carpet washing process. So, in order to avoid such problems, you should know the correct principles of carpet washing. The carpet Tehran wi
دانلود سریال کره ای Designated Survivor: 60 Days
با بازی جی جین هی
بازسازی نسخه آمریکایی

نام ها: بازمانده برگزیده: 60 روز
محصول: 2019 کره جنوبی از شبکه tvN
ژانر: درام | سیاسی | هیجان انگیز
تاریخ پخش: 10 تیر 1398 – 01Jul 2019
روزهای پخش: دوشنبه و سه شنبه ها
بازیگران:
Ji Jin Hee – Lee Joon Hyuk.
خلاصه داستان: زمانی که مقامات عالی رتبه دولتی از جمله رئیس جمهور کشور برای جلسه ای دور هم جمع می شوند، طی اتفاقی در محل جلسه انفجار
به تازگی علاقه مند شده ام در مورد طراحی و معماری ایرانی مطالعه کنم. در ولایت ما، اصفهان، مسجد و گلدسته های زیادی وجود دارد که من شخصا تا ابد هم به آنها نگاه کنم خسته نمیشوم. چند وقت پیش که تازه میخواستم زبان یاد بگیرم، با توریستی صحبت میکردم. هرچه میگفت من نمیفهمیدم! ناچار به گنبد مسجد شیخ لطف الله اشاره کرد و بعد دستش را گذاشت روی قلبش و گفت: Beautiful
ادامه مطلب
- یکی از موهبت هایی که به یه آدم خدا می ده اینه که مردم دست از سرش بر دارن یه مدتی!

- آنم آرزوست... خصوصا از supervisor بی درک و کنترلگر.

- بدون پول چجوری می شه زندگی کرد؟ اگه بدونم دیگه چیزی از زندگی نمی خوام! (مگه می شه دیگه چیزی نخوام؟، شایدم شد.)

- توی دنیای ایده آل، هر کسی هر کاری دلش بخواد می کنه. پولم همه دارن یا به عبارتی پولم لازم نیست.

حداقل سرمایه گذاری : 10 دلار
آنلاین از 2019/10/24

مانیتور شده : 145 روز
برداشت : دستی

آخرین برداشت : 1روز پیش
رفرال : %5

برای ثبت نام روی لینک ثبت نام در زیر کلیک کنید
لینک ثبت نام

پلن ها
104% – 140%         after 1 day125% – 350%       after 5 days165% – 600%       after 9 days240% – 940%     after 14 days390% – 1500%     after 21 days1500% – 2000%     after 60 days
اگر به دنبال راه هایی برای سرمایه گذاری در شرکتهای نوپا ، با رشد سریع هستید INVEXPERT LTD فرصتی برای سرمایه گذاری در شرکت های برتر جهان ارائه می دهد.
《 بسم الله الرحمن الرحیم 》
In the name of Allah the Merciful, the Compassionate
Salam Alikum
We are supposed to regard   this  group to  an online  non-Iranian haiat(a gathering) from the night of 15th of Sha'aban inshaAllah. So that we could have some madahi, lectures and some prayers for the reappearance of Imam Mahdi(aj). Since all of us our supposed to stay at home at these days so it is the best way that we could have a haiat in here.
❌ Plz, if any of you could either have some madahi yourself or send any  in this group    or present some lectures  through these days plz tell me in my pv so we could have some plan for it, inshaAllah.
https://t.me/mahdaviorganization  
#Spread_this_announcement_soon_plz
Is that it? Now, I am in Europe and have the worst time ever. Nobody to talk. Nobody to love. Nobody to live. 
This is what I feel these days. Completely alone. 
Now, I am thinking about killing myself again. Is it possible? 
I just want to talk to you my fishi. I know you hate me. But I need your voice. your presence. I have not imagined this life. I am sure I was wrong. But what can I do?
I stuck in this f*cking life.
I have nothing to say anymore. 
God please help me to die. This is the last thing I want. Please. Are you there? I need this death.  
با سلام،مهندس افشار هستم.
برای سفارش ادیت عکس و ویدئو از روش های زیر استفاده کنید:
همراه : 09380858006   علیرضا افشاری
با همین شماره در تلگرام و واتساپ درخدمتم
در اینستاگرام پیج     graphic_saz     را میتوانید دنبال کنید
در تلگرام نیز کانال    graphic_saz     را میتوانید دنبال کنید
آیدی تلگرام و واتساپ :        alirezaafshari021 
فقط خواستم بگم ببین چه به روزم اومده که دیگه با تیزاتیدین هم خوابم نمی بره:/ :))بی سابقه است واقعا. قبلا با یک چهارمش، ۲۴ ساعت می افتادم و الان یدونه اش یه ساعت هم نمیشه..
پ.ن: فردا سروش مصاحبه داده و از یه طرف امیدوارم بترکونه، از  یه طرف دوست دارم قبول نشه. لعنت بهت واقعا، چی می شد میومدی تهران؟:))
I also said that in order to succeed in the field of modern
business, you must get to digital marketing. But what I did not say is
that digital marketing is a very broad field (not one thing). In
fact, digital marketing consists of several elements. So, if you know
these elements, you have in fact learned digital marketing.
In this section, we will explain all the important elements
and areas of targeted
email marketing to you in a concise and useful way.
Marketing website
First, a successful digital marketing strategy starts with a
beautiful and optimal website! The first interaction that users have with
you is your website. No longer on a website like old businesses, you cannot
sell a beautiful, fatty shopper to attract a customer! So, you must make
sure that your customer attract
FaceApp Pro 3.4.13.1 Full Apk + Mod Unlocked for android
FaceApp Pro is a Photography Game for android
If you are a member of the social networking community, especially Instagram, these days you see beautiful collages from the faces of different people in each image, the person’s face is older or younger Faceapp Pro is a professional application for making attractive images of your faces which was released by the Android Wireless Lab Studio. faceApp supports a very powerful AI and it easily identify people’s faces and make special changes to them Several different modes are included in this app each mode changes the images individually make your face older years’ old or show yourself a few years younger. Also, this powerful AI with Smile Detection gives users two laughter modes
The weather is rainy in Shiraz and after three months compulsory staying at home because of my backache, I would like to go to Hafezieh tomb in this nice weather and I can imagine how spectacular is Hafezieh in these moments. I went there and after trying to take some rainy pictures, I talked with my French friend and sent him my videos and pictures. After his expressing his happiness from the rainy weather, he tells me that it is good news and I can realize your pleasure about this rain. He says that the rain comes down once every two days in here (Paris). He sends me a laugh sticker and continues I can guess if you were in here, you would enjoy this weather.

This smile mekes me think and reminds me a few days ago, when I had talked to Samaneh about the kind of air which has left ove

بهایِ عشق من مرگست و، زان کمتر نمی گیرم 
جزای هجرِ من وصل و، از آن خوشتر نمی گیرم 
پریشان می مکن زلفت، که همچون مرغ نیمه جان
هوای تیغِ مرگم هست و، زان کمتر نمی گیرم 
همین عالم مرا بنگر، که در آن عالمِ باقی
کلاهِ عشق و دلداری، دگر بر سر نمی گیرم 
مکن عیبم ز چشمِ تر، کزین غمّازِ* خیره سر
بجز خونابه ی دل را، از او بهتر نمی گیرم 
چو خونم میچکد از چشم، دلم پیمانه ی می کن 
که من پیمانه ی می را ز کوزه گر نمی گیرم 
بده ساقی میِ سوری*، و از پا بر سرم
پیش نوشت: این کاریه که خیلی وقته می‌خواستم انجام بدم، که بلاگمو مرور کنم و یه سری تفاوت‌های خودم و قلمم و یه سری چیز دیگه رو توش رد بزنم... اما نکته‌ش اینجاست که به درد کسی جز خودم احتمالا نخواهد خورد :)
------------------------------------

از چنین گفت زرتشت...
تنهایی، فرار یا مواجهه؟
تصویرسازی روحم...
تولد-نویسی...
نمی‌دونی!

تجدید پیمان با خود :)
آدما تو زندگی میان و میرن...

تمرین عملی نابودگر..
شروع نوشتن "جمع‌بندی ماه"
وصیت‌نامه‌ی صدرای 25 ساله :)
تراوشات یک
من پست کردم ...
هم توی توییتر هم ویورس ..
شماهم پست کنید 
این متن هارو هم توی وباتون بزارین تا بقیه کپی کنن ^^
واقعااا مرسی 
친절한 마음으로 매력적이고 사랑스러운 감정적 인 소년. 부드러움과 느낌을 가진 아기 부드러운 곰. 우리에게 자주색의 의미를 준 김태형. 우리 모두에게 7 가지 방탄 트윗, 아기 곰, 방탄 겨울 소년과 모든 군대를 좋아한다는 점을 항상 강조하는 사람은 당신이 한 번도 친 적이없는 사람입니다. , 누가 제레미와의 친밀한 관계에 대해 그녀에게 많이 울었습니다. 티형은 남준의 예상치 못한 답변과 독특한 말과 행동으로 인해 애니메이션에
بسیاری از ماها بدنبال عکس گرفتن از هم هستیم و همیشه بعد از عکس گرفتن بدنبال این هستیم که آیا در عکس خوب افتادیم یا نه؟ در بسیاری از موارد بخاطر رعایت نکردن یکسری اصول بسیار ساده ممکنه از عکس گرفتن زده بشویم و همیشه از دوربین به اصطلاع فرار بکنیم.
همه افراد بسیار علاقه دارن عکسی که از خودشون گرفته می شود و وقتی به آن عکس نگاه میکنن لذت ببرن.
عکس خوب گرفتن خودش یک مهارتی دارد که شما با رعایت این سری اصول به راحتی می توانید یک عکس خوب از خودتان دا
بازمانده برگزیده : ۶۰ روز (سریال کره ای Designated Survivor: 60 Days 2019 Days) یک سریال در ژانر درام به کارگردانی Yoo Jong-Sun می باشد که در سال ۲۰۱۹ از شبکه tvN پخش می شود. از بازیگران این سریال می توان به جی جین هی ، لی جون هیوک و هئو جون-هو اشاره کرد. در ادامه مطلب قادر به مشاهده تریلر و دانلود تمام قسمت های سریال کره ای بازمانده برگزیده : ۶۰ روز خواهید بود. با استارت دانلود همراه باشید.

خلاصه داستان سریال بازمانده برگزیده : ۶۰ روز
در خلاصه داستان این سریال آمده اس
O, Allah! Send Your peace upon Mohammad and his pure household, and his chosen companions, and his pure partner (wife) and his offspring, to every prophet who has given the good news of his coming, and the prophets who are in the chain of his ancestors, and also send peace upon those who in sending peace upon them is achieved Your satisfaction of Your prophet, O God! Bestow Your peace and mercy upon them as far as they are satisfied and then add as much as You deserve, O! The Most Merciful of those who show Mercy.O, God! Send peace upon Mohammad ( P.B.U.H.) and his households like the peace that You sent to Abraham and his household and grant the same blessing on Mohammad and his household, and Grant the same mercy upon them, indeed You are Praiseworthy and Glorious.O, God! Bestow to Moham
کتاب ، جدول ، سریال Friends ، موزیک و بازی Carrom Disc Pool همه تایم من تو این روزا رو پر میکنه و تقریبا یکی دو ساعتی هم پیاده روی روزانه توی پارک با ماسک و دستکش که البته تصمیم گرفتم دیگه از فردا دستکش استفاده نکنم چون چه فرقی داره وقتی به صورت دست نمیزنم دستکش بپوشم چندان تفاوتی نداره در عوض مدام با اسپری الکلی ضد عفونیش میکنم.

دانشمندان در تحقیقی جدید مدت زمان دوره حیات ویروس کرونا بر روی اجسام را در اتاقی با دمای 71 درجه فارنهایت { 21.6 سانتیگراد} با رطوبت نسبی 65% را اندازه گرفتند. پس از سه ساعت ، ویروس از روی کاغذ ها و دستمال کاغذی  محو شد، دو روز طول کشید تا از روی چوب و الیاف پارچه ای محو شود. پس از چهار روز از روی شیشه و پول های کاغذی محو شد، و طولانی ترین مدت ماند گاری بر روی استیل و پلاستیک بود که هفت روز طول کشید.
نویسندگان نوشتند ، از میان تمام موادی که آزمایش ش
مشخصات :

نام: دنیای زیبا – Beautiful World
ژانر: خانوادگی، ملودرام
تعداد قسمت ها: 16
روزهای پخش: جمعه، شنبه
سال انتشار: 2019
شبکه پخش: jTBC
کشور سازنده: کره جنوبی
نویسنده: Kim Ji Woo
کارگردان: Park Chan Hong

خلاصه داستان :

داستان سریال دنیای زیبا درباره یک دانش آموز پسره که به خاطر اتفاقی خشونت بار در مدرسه به شدت آسیب میبینه به طوری که برای زنده موندن با مرگ دست و پنجه نرم میکنه. خانواده این دانش آموز شروع به تحقیق میکنن تا علت این حادثه رو بفهمن
امروز روز اول نبود ولی حس روز اول رو داشتم شاید بخاطر اینکه بعد ازز مدت ها بجای اینکه خودم رانندگی کنم بابام رسوندم:)دقیقا حس روز اول مدرسه،همون قلیلی ویلی رفتن ته دل آدم با حس اینکه داری یه چیز جدید رو شروع میکنی:)پ.نون: از اینکه این همه مسائل مهم و عمیق وجود دارن ولی همه اش دارن سر حجاب دعوا میکنن بدم میاد:/پ.نون:امروز ندیدمش س رو و خوشحالم:)کاش هیچ کدوم از راندا رو باهاش نیوفتم:)پ.نون: موزیک broken&beautiful رو گوش دادم دیدم ost یه کارتونه،چقد آهنگ
How to celebrate birthdays?
Getting a birthday party is as hard as you think!
Do you think that thinking about getting a birthday party in your home confuses you and gets stuck? Or do you think this is a madness? We tell you not! Below, we will provide you with a program that not only saves you from the nightmares of birthday parties at home, but also makes you enjoy the ultimate pleasure! 
Two weeks before the birthday party: Make a
list of those who want to invite. You may want to invite only your friends or if you want to be from a family or both. Make a list of people at any time.
Specify the time for the celebration.
If you want to have a theme for guests, choose it. But be realistic and ignore the themes that are not easy to make. For example, make the theme color pink and ask every
دانلود آهنگ جدید ماهور افشار به نام هوایی
Текст песни Havaei Mahoor Afshar
مجنونم و غرق ابریشمِ نرم موهای توЯ сумасшедший и тону в мягком шелке твоих волос
من میزنم دل به دریای چشمان زیبای تو Я смотрю в море твоих прекрасных глаз
I look into the sea of ​​your beautiful eyes

ادامه مطلب
سلام دوستان ! (⌒‿⌒)
چه خبرا ؟ من که هنوز باورم نمیشه که این سال هم داره تموم میشه ...
این روزها کلی سرم شلوغ بوده اصلا نمیدونم چطوری گذشت( ̄︿ ̄)
 همچنان هم در تکاپو ام که خونه تکونی کنم اما تموم شدنی نیست (>﹏<)
من این مدت اصلا فرصت نکردم نقاشی بکشم با اینکه خیلی ایده ها هم تو سرم بود حتی دلم خواست یه کار رئال هم شروع کنم ...
اینستام رو به زودی از زیر خاک می کشم بیرون با نقاشی جدید ! D: آنفالو نفرمایید پلیز !
از انیمه هم تو این مدت فقط دورورو و یاکوسو
total deathes due to corona viruses in america is 942 by now
3.3 miloin americans are unemployed by now due to the covid_19
13 die over 24 hours in newyork
40000 people volunteer to come back to the hospitals 
louisiana sees dramatic spike in covid_19 cases
new orlean needs protective equipments

cases are doubling every 3 to 4 days in California
neworlean patient under ventilator doubled yesterday
the supplys are not meeting the demand
the protective equipment is the most important priority in the hospitals
us orders 60 days freeze for the troops in oversees

chinese try to deflect the blame
خلاصه داستان سریال بازمانده برگزیده : ۶۰ روز
در خلاصه داستان این سریال آمده است که در یک جلسه سیاسی در کره جنوبی مقامات برتر کشوری از جمله رئیس جمهور دور هم جمع می شوند. طی اتفاقی در محل جلسه انفجار مهیبی رخ می دهد به شکلی که در این انفجار بسیاری از مقامات دولتی و رئیس جمهور کشته می شوند. بعد از این اتفاق پارک مو جین که بالاترین مقام دولتی را دارد زنده می ماند. پارک مو جین این موقعیت را نمی خواهد اما مجبور است ۶۰ روز به عنوان رئیس جمهور کشور عمل
خدای قشنگم!
سلام... 
این روزها آسمان از پشت نرده های سبز رنگ، یک جور دیگری دلبری می کند و من هر وقت که دلگیر و خسته میشوم، پنجره را باز میگذارم و دلم با بزرگی و مهربانیت آرام میگیرد!
خدای من!
تو چقدر عظمت داری... 
آن زمان، 
که لابه لای ابرهای پنبه ای،تو را جست و جو میکنم و خودم را به دستان نیرومندت میسپارم، به راستی که جز تو یاری دهنده ای نیست...
من، تمام وجودم را تسلیم اراده ی تو میکنم، دستانم به سمت امتحانت گشوده است و من ایمان دارم تو مرا شفا خواه

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Morning star